Reglement for utleie av klubbhuset

  1. Kapasitet KIL klubbhus
    Klubbhuset har kapasitet til maksimalt 40 gjester.


  1. Aldersgrense for utleie

Ved leie mandag til torsdag må leietaker være fylt 23 år.
Ved leie helg, bevegelig helligdag og dagen før bevegelig helligdag må leietaker være fylt 30 år.

Ansvarlig leietaker må være til stede under hele arrangementet.


  1. Pris og tidspunkt for leie

Dag

Leies fra

Leies til

Pris

Ukedager

08:00

23:00

Medlem: 500 kr

Ikke medlem: 800 kr

Fredag 

Fra 17:00 

Lørdag kl 12:00

Medlem:1800 kr

Ikke medlem: 2500 kr

Lørdag og bevegelige helligdager


Fra 14:00

Søndag kl 12:00

Medlem:1800 kr

Ikke medlem: 2500 kr

Søndag

14:00

22:00

Medlem: 500 kr

Ikke medlem: 800 kr

Helg (ikke overnatting)

Fredag 17:00 

Søndag 22:00

Medlem: 3000

Ikke medlem: 4000

Barnebursdag 

08:00

20:00

Medlem: 500 kr

Ikke medlem: 800 kr


Depositum for leie lørdag, bevegelige helligdager og dagen før bevegelige helligdager: 1500 kr

Depositumet skal dekke kostnader for ved mangelfull rydding ute/inne, dårlig vask, ikke overholdelse avtaletider, regelverk og lignende. Skader som påføres bygget, inventar, utstyr ol., må i sin helhet erstattes av leietaker. 

  1. Betaling

Leietaker får tilsendt faktura på både leie og depositumet. Faktura skal være betalt senest innen 1 uke før leiestart. Er ikke leien mottatt innen fristen, kan leieavtalen slettes av Kråkstad IL

  1. Kjøkken

Kjøkkenet er utstyrt med servise til 40 personer, oppvaskmaskin, komfyr og kaffetrakter. 


  1. Wifi

Internettilgang og bruk av projektor er inkludert i prisen.

  1. Ordensregler 

Generelt:

  • Det er forbudt å røyke i klubbhuset og i hele idrettsanlegget

  • Peisen skal ikke brukes

Møter ukedager:

  • Kveldsmøter avsluttes senest kl 23:00

  • Kjøkken skal ryddes. Benken tørkes av. Oppvask settes i maskinen.

  • Gulvet feies.

  • I peisestue settes bord på plass. Stoler stables på bordene.

  • Lys slukkes og vinduer lukkes

  • Nøkkel leveres på avtalt sted

Selskap helg og bevegelige helligdager:

  • Selskapet avsluttes senest kl 02:00

  • Etter kl 23:00 skal det utvises hensyn til naboene. Vær særlig oppmerksom ved å dempe musikken, dører og vinduer skal holdes igjen

  • Det er ikke tillatt å overnatte

  • Kjøkken skal ryddes. Benken ryddes og tørkes av. All oppvask skal være ryddet ut av maskinen, og settes på merket plass i skap/skuff. Leietaker må selv ha med oppvaskklut og tørkehåndkle.

  • Gulvet skal feies. Søl på gulv, vegger, skap etc så tørkes/vaskes av.  

  • Trapp/uteområde skal ryddes. 

  • Søppelposer fra kjøkken og toaletter kastes i søppelkassen på parkeringsplassen. Søppelsekker som ikke får plass i søppelkassen, må leietaker selv ta med seg og kaste på forsvarlig vis. Søppelsekker kan ikke settes igjen utenfor søppelkassen.

  • I peisestue settes bord på plass. Stoler stables på bordene.

  • Alle medbrakte gjenstander/pynt skal fjernes.

  • Lys slukkes og vinduer lukkes.

  • Nøkkel leveres på avtalt sted.


Kontrakt for leie av Kråkstad Klubbhus kan sees og lastes ned her:
Kontrakt for leie av Kråkstad klubbhus.pdf

All korrespondanse vedr utleie av klubbhuset gjøres på epost:
krakstadklubbhus@gmail.com


Sist oppdatert: 26.06.2022